برگزاری رویداد دعوت ۲ به همت سازمان بسیج شهرداری مشهد نابودی بیخ گوش دیواره‌های تاریخی خلج در نزدیکی مشهد بهبود ورودی و خروجی محله ایثارگران مشهد، شاید وقتی دیگر شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط‌۴ قطار شهری مشهد + پاسخ ساعت پایان فعالیت قطار شهری مشهد تغییر کرد (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) تجلیل از خادمان طرح «قرار زیارت» شهرداری مشهد  تشکل‌های مردمی، رکن اصلی برنامه‌های فرهنگی اجتماعی مدیریت شهری مشهد توضیحات سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد درباره صحن امروز شورا(۲۱ خرداد ۱۴۰۳) + فیلم ثبت ۱۵ روز هوای پاک از آغاز سال ۱۴۰۳ تاکنون (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) | افزایش سه‌برابری هوای پاک نسبت به سال گذشته شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر برخی از خطوط اتوبوسرانی در مشهد + پاسخ امداد گیاه و هرس درختان بیشترین درخواست مشهدی ها از سامانه جامع فضای سبز شهرداری توضیحات شهردار مشهدمقدس در جلسه علنی شورای شهر مشهد درخصوص سیلاب اخیر درباره کوچه «حاجی تقی»؛ فرعی طبرسی ۲۷ مشهد که قدمتی ۵۰۰ ساله دارد در صدوشانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد چه گذشت؟ (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) | از تذکر اعضای شورای شهر تا پاسخ شهردار مشهد + فیلم کوچه میثاق ۵ مشهد نیاز به اصلاح هندسی ندارد همراهی مدیریت شهری با ۷۰ پروژه زائرسرای ارزان قیمت «توس، مهرگان و رضویه»؛ ۳ شهر جدید در همسایگی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۲۵۷ موتورسوار به‌دلیل نداشتن کلاه ایمنی توقیف شدند (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی و میدان شهید فهمیده مشهد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی تمدید نمی‌شود | مهلت تا پایان خردادماه تشکیل کمیته برخورد با متخلفان آبگیری سدهای مشهد
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: خیرین در تاریخ کشور جزو محبوب‌ترین‌ها و امین مردم بودند

  • کد خبر: ۱۸۹۶۸۵
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
شهردار مشهد مقدس: خیرین در تاریخ کشور جزو محبوب‌ترین‌ها و امین مردم بودند
شهردار مشهد مقدس گفت: خیرین در تاریخ کشور همیشه حضور پررنگی داشتند و جزو محبوب‌ترین‌ها و امین مردم بودند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف شب گذشته در ضیافت با خیرین سلامت کشور، اظهار کرد: مگر می‌شود از مظلومیت مردم فلسطین و از جنایت‌های رژیم منحوس، کودک‌کش و نسل کش صهیونیستی صحبتی نکرد. این رژیم جنایت‌هایی را مرتکب می‌شود که در تاریخ همانند ندارد.

وی با اشاره به حمله این رژیم به بیمارستانی که اکثر زنان و کودکان در آنجا بستری بودند، افزود: بیش از هزار شهید به جا ماند. امروز هم این رژیم به مدرسه‌ای که مردم به آنجا پناه برده بودند، حمله کرد و باز هم صد‌ها نفر شهید شدند. تمام این خون‌های که ریخته می‌شود نوید بخش پیروزی جبهه مقاومت است و خداوند این نوید داده است.

شهردار مشهد ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمانده کل قوا هشت سال پیش نوید پیروزی جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونیست را حداکثر تا ٢۵ سال بعد را داده است و ما انشالله به زودی شاهد نابودی این رژیم صهیونیستی هستیم.

قلندر شریف تاکید کرد: در محضر شما نمی‌توان از خیری و نیکوکاری گفت، زیرا شما در قله کار خیر و نیکوکاری ایستاده‌اید و ما قدردان شما هستیم. مدیریت شهری در شهر‌ها درگیر موضوعات متنوعی است. توسعه شهر‌ها باید پایدار باشد هر چند غفلت‌هایی در دهه‌های قبل وجود داشته است، اما اکنون باید توسعه شهر‌ها در همه حوزه‌ها فرهنگی، اجتماعی، سلامت، اقتصادی، محیط زیست و ... اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه وجه مشترک ما با شما این است که ما نیز در مدیریت شهری در حوزه سلامت وظایفی را برعهده داریم، ادامه داد: مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف خدمت می‌کند و بایستی همراهی و همدلی همه زائران و مجاوران را داشته باشد و ما نیز نگاه ویژه به این موضوع داریم.

قلندر شریف تصریح کرد: مدیریت شهری مشهد در حوزه خیرین در بخش شهری مجمع خیرین شهریار را راه‌اندازی کرده است و هدف این مجمع اجرای پروژه‌های شهری به خصوص در حاشیه شهر است. حضور شما در مشهد در حوزه خیرین شهریار علاوه بر حوزه سلامت می‌تواند به ما کمک کند تا کار‌های خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به این موضوع که خیرین در تاریخ کشور همیشه حضور پررنگی داشتند و جزو محبوب‌ترین و امین مردم بودند، تاکید کرد: دست شما را در ارائه و اجرا پروژه‌های شهری به گرمی می‌فشاریم و ما نیز با شما مشارکت خواهیم کرد. امیدواریم دعوت ما در مجمع خیرین شهریار در حوزه مدیریت شهری و سلامت پذیرا باشید. حاشیه شهر مشهد نیاز جدی به شما خیرین سلامت دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->